De meest gestelde vragen van klanten

  1. Dien ik mij eerst aan te melden om een bestelling te plaatsen?
  2. Hoe kan ik bestellen?
  3. Op welke manier kan ik betalen?
  4. Wanneer en op welke wijze wordt de bestelling aangeboden?
  5. Heeft Fan-Of ook een winkel?
  6. Wat is de levertijd?
  7. Wanneer en hoe is Fan-Of bereikbaar?
  8. Wat zijn de kosten (of GRATIS) voor de verzending?
  9. Is Fan-Of wel een bedrijf?
  10. De bestelling lukt niet
  11. Kan ik met iDEAL betalen?
  12. Ik heb een vraag of klacht?
  13. Zijn het echte fan artikelen?

1. Dien ik mij eerst aan te melden om een bestelling te plaatsen?

     Nee, onze winkel staat voor iedereen open. U kunt alle fan artikelen zien en de foto's iets vergroten (klik op de foto of

     op de vergrootglas), zodat u het artikel nog beter kunt waarnemen.

 

2. Hoe kan ik bestellen

     In het kort:

  • U plaatst artikelen in het winkelwagen/winkelmandje,
  • U kiest of u de bestelling komt afhalen in Almere of dat deze door PostNL wordt bezorgd.
  • U rekent af door ingave van betaalwijze en u geeft uw adresgegevens in.
  • U controleert uw bestelling. (u kunt deze nog steeds annuleren)
  • U bevestigd uw bestelling
  • U verkrijgt een bevestiging per email.

     Stapsgewijs:

  • Klik bij het artikel op het winkelwagentje. Bij artikelen met maten, zoals kleding en schoenen, klikt u eerst nog even op 'Bestel nu'.
  • Klik vervolgens op 'plaats in winkelmandje'.
  • Daarna kunt u kiezen om verder te winkelen of af te rekenen.
  • Kiest u voor verder winkelen bij Fan-Of, dan herhaalt u de eerste 2 stappen
  • Kiest u voor afrekenen, dan verkrijgt u de verzend wijze. U kiest hier voor Afhalen in Almere of bezorgen door PostNL.
  • Daarna drukt u op veilig bestellen.
  • Hierna worden de voorwaarden getoond. Na het doorlezen geeft u akkoord.
  • U komt nu in een beveiligde gedeelte van de winkel en er wordt gevraagd naar de wijze van betaling en persoonlijke adresgegevens.
  • Na het invullen, kunt u uw bestelling nog controleren, maar ook nog annuleren.
  • Wanneer u vervolgens druk op 'Verstuur Order', wordt uw bestelling aangemaakt en verkrijgt u per email uw bestelbevestiging.

3. Op welke manier kan ik betalen?

     U kunt met de volgende middelen betalen:

  • Contant bij afhalen in Almere (op afspraak)
  • Betaling Vooraf (u verkrijgt eerst een Proforma Factuur)
  • iDEAL
  • BanContact/Mister Cash

     

4. Wanneer en op welke wijze wordt de bestelling aangeboden?

  • Afhalen in Almere (op afspraak)

          Woont u in de buurt en/of wilt u verzendkosten besparen, dan kunt u uw bestelling ook afhalen in Almere. Bij het

          plaatsen van uw bestelling kunt u een voorkeur van datum in tijd aangeven. Zodra uw bestelling klaarstaat, bellen

          wij u voor een definitieve afspraak.

  • Bezorgen door PostNL Aangetekend

          Kiest voor PostNL, dan wordt uw bestelling bij u thuis aangeboden. Bent u niet thuis, dan wordt uw bestelling de

          volgende dag nogmaals aangeboden. Wanneer uw bestelling wederom niet kan worden geaccepteerd, dan kunt u

          deze de volgende dag afhalen op de vermelde locatie op het nietthuis bericht.

  • PostNL Brievenbus (niet aangetekend)

          Past de enveloppe door de brievenbus, dan kan het ook als brievenbus post worden afgehandeld. De kosten zijn

          lager echter kunnen wij geen garantie geven op de verzending c.q. aankomst. Het risico ligt bij de klant..

 

5. Heeft Fan-Of ook een winkel?

    Nee. Het is op onze locatie niet toegestaan een winkel te houden. Wel is het mogelijk om artikelen af te halen op

    afspraak.

    De bestelling kunt u op de website plaatsen. Bij de wijze van betalen kiest voor afhalen. U kunt vervolgens een

    voorkeur ingeven van datum en tijd.

 6. Wat is de levertijd?

    Na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling uitgeleverd.

    Indien gewenst, kunt u bij de opmerkingen van de bestelling een gewenste afleveringsdatum aangeven. 

    Wanneer u voor 15.00 uur besteld en het artikel is uit voorraad leverbaar, dan wordt uw bestelling, na ontvangst van

    uw betaling, nog dezelfde dag verzonden. Met uitzonderingen nagelaten. Wilt u er zeker van zijn, dan kunt u natuurlijk

    even bellen of een email sturen.

    Wilt u teleurstellingen voorkomen?

    Voor 15.00 uur besteld, wordt u bestelling dezelfde dag nog verzonden. Meestal wordt uw bestelling de volgende dag

    aangeboden door PostNL. Helaas kan het soms voorkomen dat uw bestelling een dag later wordt bezorgd. Wij

    vragen u om hier rekening mee te houden, als u een bestelling doet voor een verjaardagscadeau. Het is altijd

    vervelend om met lege handen te staan, als uw bestelling een dag na een verjaardag wordt bezorgd. Het is

    eenvoudig teleurstelling te voorkomen, wanneer u iets eerder besteld.

 

7. Wanneer en hoe is Fan-Of bereikbaar?

    Telefonisch zijn wij bereikbaar tussen 09.00 - 18.00 uur, telefoonnummer 036 - 8 444 666

    Email kunt u altijd versturen naar info@fan-of.nl

    Onze webwinkel is 24 uur per dag benaderbaar.

 

 8. Wat zijn de kosten voor de verzending?

      Wilt u de bestelling door de brievenpost ontvangen, dan betaald u € 3,95 aan bijdrage voor verpakking en

      verzending. De bestelling dient wel door de brievenbus te passen.

      Door de brievenbus past onder andere:

  • Muts
  • Pyjama's - tot en met maat 128
  • Shortama's - alle maten
  • Sjaals
  • Telefoon hoesje
  • T-shirts
  • Ondergoed
  • Rompertjes
  • Sleutelhangers
  • Vlaggen

     Door de brievenbus past NIET onder andere:

  • Pyjama's - van maat 140 en groter
  • Truien, Vesten en Hooded
  • Klokken
  • Prullenbakken
  • Mokken
  • Caps
  • Vanen (in verband met breekbaar stokje)

     Besteld u meervoud aan artikelen, houdt u dan wel rekening dat het nog steeds door de brievenbus moet passen.

     Als voorbeeld: 2 shortama's in de maat 92 passen niet door de brievenbus, 2 sleutelhangers passen wel door de

     brievenbus.

     Wilt u de bestelling als pakket ontvangen. Dit is de veiligste manier van verzending. Wij kunnen de zending volgen.

     Dan berekenen wij de volgende bijdrage in de verzendkosten:

  1. Bij een besteding* tot € 15,00 betaald u € 6,95 aan bijdrage in de verzendkosten
  2. Bij een besteding* tussen de € 15,01 en € 50,00 betaald u € 5.95 aan bijdrage in de verzendkosten..
  3. Bij een besteding* van € 50,01 - € 100.00 betaald u € 4,75 aan bijdrage in de verzendkosten
  4. Bij een besteding* van € 100,01 of hoger betaald u € 3,75 aan bijdrage in de verzendkosten.

     * de waarde van uw bestelling zonder de verzendkosten.

9. Is Fan-Of wel een bedrijf?

    Ja, Fan-Of is een onderdeel van TAL Automation en is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. Onze gegevens

    vindt u onder CONTACT

 

10. De bestelling lukt niet?

       Lukt het u niet om de bestelling goed te plaatsen en (of) verkrijgt u een foutmelding.

       Dan kunt u natuurlijk even bellen (telefoon: 036 - 8 444 666), maar u kunt ook een email sturen met minimaal de

       volgende gegevens:

  •        Naam
  •        Straatnaam met nummer
  •        postcode en plaats
  •        telefoonnummer
  •        het artikelnummer of foto van het fan artikel

       U ontvangt van ons daarna een persoonlijke email met de pro-forma factuur.

       De fan artikelen zijn dan op uw naam gereserveerd.

       Na ontvangst van uw betaling wordt uw bestelling verzonden.
 

11. Kan ik met iDEAL betalen?

      Ja, U kunt met iDEAL betalen.

12. Ik heb een vraag of klacht?

      Heeft u een vraag of een voorstel dan vernemen wij dit graag van u per email of brief. Wij streven er naar om uw

      vraag of voorstel binnen de 24 uur te beantwoorden.

      Heeft u een klacht, dan is dat altijd vervelend voor zowel u als voor. Willen dit natuurlijk zo spoedig mogelijk

      afhandelen. Als u hier klikt, dan ziet u hoe wij dit voor u behandelen.

 

13. Zijn het echte Fan Artikelen?

     Ja, Fan-Of verkoopt uitsluitend officiële (echte) artikelen. Dit zijn artikelen die of in eigen beheer of in licentie vorm op

     de markt worden gebracht. Deze artikelen zijn bijna altijd te herkennen aan de speciale 'licentie-zegel' met of zonder

     een hologram.

     Heeft u ook een eigen merk en wilt u meer weten over de bescherming van uw product, ga dan

     naar TAL Licency Service